Monday 5 January 2015

Jatuhkan Amerika Ditangan Wanita Malaysia Bernama Sharifah Sofea Syed Rasyid


Siapa tidak mengenali Seorang Wanita rakyat Malaysia berjiwa Patriotik dan lantang bersuara..Sharifah Sofea Syed Rasyid..Saya hanya mengikut perkembangan beliau sejak 3 minggu yang lalu tetapi saya pasti beliau bukan seorang wanita yang biasa dan beliau adalah seorang wanita yang kental bersuara tentang MH370,MH17 dan Amerika Laknat berdasarkan penulisan-penulisan beliau di Laman sosial..Saya akan menyokong hasrat Puan Sharifah Sofea dan mempercayai apa yang sering ditulis oleh puan..Saya harap sesuatu hari nanti kebenaran akan berpihak kepada Puan Sharifah Sofea dan semoga tuhan merahmatinya untuk menegakan kebenaran..

Disini Saya Kongsikan Sedikit coretan Puan Sharifah Sofea...





KEBENARAN AKAN MENANG!!!!!

Semoga Puan Sharifah Sofea Syed Rashid Sihat dan tidak berhenti untuk membongkar kes misteri MH370&MH17



No comments:

Post a Comment